Kaip tapti unikaliu? 4 žingsnių Žydrųjų Vandenynų strategija versle ir darbe

Nežinau geresnio ir lengvesnio kelio tapti unikaliam savo nišoje, nei pasinaudoti šiais 4 žingsniais, kuriais su Jumis pasidalinsiu apačioje pateiktu video.

Ir turiu visišką teisę apie tai kalbėti. Nesu knyginis lektorius ar koks teoretikas, baigęs koučingo kursą ar kokią užsieninę akademiją. Esu savamokslis marketingo fanas, padaręs daug skirtingų projektų (dauguma sėkmingų ir pelningų) ir tuo labai didžiuojuosi.

2007 metų vasarą sukūriau idėją – kovo 8 dieną, Tarptautinę moters dieną, surengti Didžiausią Lietuvoje motyvacinę konferenciją moterims „Moters Viziją“. Ir iš tiesų, ši konferencija tapo didžiausia. Pačiais pirmais metais.

Iki tol Lietuvoje buvo kelios vertos dėmesio konferencijos, bet nė viena nevyko kovo 8-ąją. Nesuprantu kodėl. Todėl skubėjau užimti šią datą ir paversti ją didžiausia švente ir prasminga įžvalgų diena moteriai.

Tai ką darau savo projektuose privalo būti unikalu. Kitaip niekur toli negaliu nueiti. Jeigu negaliu būti pirmas ar išskirtinis toje nišoje, geriau iš viso nepradedu nieko ir toliau ieškau ir laukiu tinkamos progos. Kitaip man neįdomu.

Šis video, kurį netrukus pamatysite, yra mano pranešimas, kurį skaičiau 2018 metų lapkričio 25 dieną Osle, Norvegijoje, mūsų pirmoje „Moters Vizijos“ konferencijoje užsienyje.

Tai 54 minutės vertingo turinio apie tai, kaip pasinaudojus 4 žingsnių unikalumo kūrimo metodu, Jūs galite paversti savo produktą ar paslaugą rinkoje neturinčiu analogų.

Beje, dar vienas unikalus projektas – tai vos Vieną kartą metuose vykstantys „MAXIMA“ įmonių grupės vieno iš įkūrėjų ir akcininkų Igno Staškevičiaus seminarai. Jau labai greitai, gegužės 3 dieną, Vilniuje, įvyks vienintelis šiemet jo seminaras „Kaip vadovauti apgalvotai? Darnūs ir produktyvūs santykiai su darbuotojais“. Su šiuo nuolaidos kodu UNIKALU bilietai kainuos 20% pigiau: http://moneyclub.pro/


Apie autorių: Martynas Šaikus sukūrė unikalią, didžiausią Lietuvoje motyvacinę konferenciją moterims „Moters Vizija“, išskirtinių lektorių mokymų klubą „Money Club“, pirmąjį lietuvišką istorinį komiksą „Žalgirio Mūšis. Legenda atgyja“, buvo vienas iš trijų „Forum One“ konferencijos kūrėjų, atvežusių į Lietuvą serą Ričardą Bransoną, Setą Godiną, Žaną Klodą Van Damą ir daugelį kitų. Martynas yra Žydrųjų vandenynų strategijos ir Pozicionavimo praktikas.

Sužinokite daugiau:
hhttp://moneyclub.pro/
http://motersvizija.lt
http://www.zalgiriomusis.lt

Comments are closed.