Atsisiųskite marketingo knygą NEMOKAMAI!

Kas dar nori sužinoti 21 efektyvią idėją, kaip pateikti savo produktus ir paslaugas internete, kad klientai norėtų greičiau nusipirkti?

Taip! Aš noriu gauti knygą dabar! ≫
75% užbaigta

Įveskite savo el. pašto adresą, kuriuo pageidaujate gauti nemokamą knygą "Atsiprašome, Išparduota":

Aš gerbiu Jūsų privatumą ir niekada nesiųsiu Jums nepageidaujamų laiškų.

Čia tik maža dalis paslapčių, kurios bus atskleistos knygoje...

  • Į ką privalote nukreipti savo marketingą, kad klientas suvoktų jūsų produktą ar paslaugą, kaip tik jam sukurtą sprendimą.
  • Kodėl logika pirkime užima 2-ą vietą ir kaip įveikti bet kokius kliento prieštaravimus.
    Klientas: "Kokia man iš to nauda?" - kaip į šį klausimą atsako nelabai sumanūs marketingo specialistai ir ką daro protingi?
  • Psichologinis mygtukas, kuriuo meistriškai naudojasi draudimo bendrovės "galvodamos" apie savo klientus ir ko verta iš jų pasimokyti?
  • Kaip stimuliuoti žmonių dėmesį ir etiškai "priversti" juos susipažint su jūsų pasiūlymu nuo pradžios iki pabaigos?
  • Kam neatsispiria vyrai ir kaip tuo naudojasi žurnalai, kvepalų prekės ženklai, viešbučiai ir net pjūklų gamintojai?
  • Esminis psichologinis mygtukas, kuris stiprina santykius ir didina klientų pasitikėjimą jumis.
  • Koks pasiūlymas visada laimės, jeigu jūsų klientai - skubantys ir laiką taupantys žmonės.
  • Pats tikriausias būdas sužadinti ir išlaikyti reiklaus skaitytojo dėmesį.
  • Kaip savo produktą ar paslaugą pateikti, kaip magišką ir viską gydančią piliulę?
  • Kaip užkirsti kelią kliento abejonėms, kylančioms dėl jūsų produkto ar paslaugos.
  • Kaip teisingai pripažinti savo klaidas ir tai panaudoti pardavimų skatinimui?
  • Kokiomis žmonių silpnybėmis turite pasinaudoti, kad padidintumėte pardavimus?
  • Kokių klaidų nedaryti, planuojant įvairias akcijas ar išpardavimus.
  • Kaip turi atrodyti jūsų reklaminiai skelbimai "Google Adwords" ar Facebook'e, kad patrauktų žmonių dėmesį ir išskirtų jus iš konkurentų?
  • Kaip rašyti antraštes, kad dviem sakiniais paaiškintumėte jūsų produktų ar paslaugų naudą?
  • Kokia pati geriausia strategija internetiniame marketinge?
  • Ir dar daug daug kitų naudingų, praktinių patarimų ir pavyzdžių.
Taip! Aš noriu gauti knygą dabar! ≫
75% užbaigta

Įveskite savo el. pašto adresą, kuriuo pageidaujate gauti nemokamą knygą "Atsiprašome, Išparduota":

Aš gerbiu Jūsų privatumą ir niekada nesiųsiu Jums nepageidaujamų laiškų.

Apie Martyną Šaikų

Martynas Šaikus yra marketingo bestselerio ATSIPRAŠOME, IŠPARDUOTA autorius, verslo, marketingo ir pardavimų praktikus vienijančio klubo MONEY CLUB bendraįkūrėjas, geriausiai perkamos knygos vaikams ŽALGIRIO MŪŠIS. LEGENDA ATGYJA leidėjas, vienas brangiausiai apmokamų internetinio marketingo, paslaugų marketingo ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje. Martynas yra didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje verslo konferencijos FORUM ONE bendraįkūrėjas, antrepreneris, sukaupęs bene didžiausią patirtį Lietuvoje seminarų, konferencijų ir mokymų pardavimuose.

Martynas Šaikus individualiai mokosi pas geriausius pasaulyje marketingo strategus, tokius kaip Neil Patel, žymiausius Lietuvos ir užsienio verslo praktikus, kaip p. Ignas Staškevičius. Kiekviename pokalbyje gimstančios idėjos tampa dar aštresnės, kietesnės, o projektai žaibišku greičiu populiarėja ir tampa ypač sėkmingi. Nuolatinis tobulėjimas ir smalsumas Martynui neleidžia atsipalaiduoti, o kiekviena išgirsta įžvalga iš pasaulinio dydžio verslo lyderių yra apgalvojama ir su kruopštumu pritaikoma. Visomis sukauptomis žiniomis ir patirtimi Martynas dalinasi su MONEY CLUB nariais ir VIP klientais, kuriuos privačiai konsultuoja jų projektų įgyvendimo metu.

© Martynas Šaikus 2017 – Visos teisės saugomos.