Kas dar nori gauti kultinius MARKETINGO KURSUS, KAIP PADIDINTI PARDAVIMUS INTERNETE?

Jūsų laukia vaizdo įrašai su daugiau nei 100 Lietuvoje išbandytų ir VEIKIANČIŲ marketingo strategijų, technikų ir praktiniai pavyzdžiai, kaip padidinti Jūsų pajamas šiandien!

„..Jis turi tokią informaciją, kurios Lietuvoje neturi niekas..“ Tomas B.

„Martynas Šaikus man darė keletą interneto rinkodaros kampanijų, kurios pranoko visus mano lūkesčius. Paimkite visą informaciją, kurią jisai turi, nes jis turi tokią informaciją, kurios Lietuvoje neturi niekas. Aš tuo įsitikinau, manau įsitikinsite ir Jūs.“

Tomas Bagdonavičius, verslininkas, investuotojas

ARBA šie marketingo video kursai padės reikšmingai padidinti Jūsų pardavimus internete, ARBA grąžinsime pinigus neuždavę nė vieno klausimo, o visa mokymo medžiaga liks Jums!

Šioje kultinėje MARKETINGO GURU video mokymų programoje Jūs sužinosite:

  • Kaip žmonės priima sprendimą pirkti?
  • Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
  • Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
  • Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
  • Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
  • Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas - pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
  • PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
  • Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
  • Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
  • Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį - iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
  • Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
  • Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
  • Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
  • Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
  • Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
  • Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
  • Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
  • 20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
  • Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
  • Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
  • Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
  • Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
  • Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus - pasiūlymus?
  • Kaip pateikti sumažintą kainą?
  • Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
  • Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
  • Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
  • Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
  • Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
  • Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?

Ir tai dar ne viskas! Jūs PIRMIEJI gausite iki šiol neviešintus video seminarus apie NAUJAUSIĄ praktiką internete, kaip PADIDINTI LANKYTOJŲ SRAUTUS IR PARDAVIMUS

STIPRAUS PASIŪLYMO TECHNOLOGIJA: 7 ŽINGSNIŲ ALGORITMAS, KAIP SUKURTI EFEKTYVŲ KOMERCINĮ PASIŪLYMĄ

Jūs gausite patikrintą, daugybę kartų sėkmingai išbandytą ir visada be priekaištų veikiantį 7 žingsnių algoritmą, kaip sukurti dėmesį prikaustantį ir pasekmes parduodantį pasiūlymo tekstą, atsakantį į didžiausias jūsų potencialių klientų abejones, skatinantį pasitikėjimą ir, svarbiausia, geriau parduodantį.

Mano nuomone, tai yra kritinis elementas. Jūs turite tinkamai pristatyti savo produktus ar paslaugas. Jūs turite savo prekių ar paslaugų aprašymuose pateikti išsamią informaciją, kuri atsakytų į dažniausiai žmogui kylančius prieštaravimus ir abejones. Jūs turite mokėti įtikinti žmones savo internetinio marketingo kampanijų metu, kad jūsų produktus ar paslaugas reikia užsakyti neatidėliojant. Jūs turite parengti tokius pasiūlymus, kuriems žmogus tiesiog negalėtų atsispirti. Jūs turite suteikti garantijas, kad žmogus žinotų, kad jis turi reikalų su rimta, patikima kompanija. Jūs turite žinoti kaip žmonės priima sprendimus pirkti ir turime bendrauti su jais jų kalba.

Kaip supratote - Jūs turite suteikti žmogui daugybę loginių ir emocinių priežasčių, kurios skatintų jį pirkti iš jūsų, būtent - ne iš jūsų konkurentų, o iš jūsų. Šis seminaras bus Jūsų raktas.

Šis seminaras anksčiau buvo parduodamas už 97 eurus.

Neil Patel video seminaras. 4 KERTINĖS STRATEGIJOS, KURIOS GARANTUOTAI PADIDINS JŪSŲ PARDAVIMUS INTERNETU

Pasaulinio marketingo fenomeno Neil Patel seminaras vyko Vilniuje, konferencijos Convert Conf metu.

Neil Patel padeda padidinti pajamas tokioms korporacijoms, kaip Amazon, NBC, General Motors, HP, Viacom, Airbnb ir Google. Wall Street Journal jį vadina vienu įtakingiausių žmonių internete, Forbes sako, kad jis yra vienas iš 10 geriausių interneto marketingo praktikų pasaulyje, o žurnalas Entrepreneur jį pripažino sukūrusį vieną iš 100 genialiausių kompanijų pasaulyje.

JAV prezidentas Barack Obama jį pripažino, kaip vieną iš TOP 100 jaunųjų verslininkų iki 30 metų amžiaus. Jungtinės Tautos titulavo Neil Patel, kaip vieną iš TOP 100 pasaulio verslininkų, jaunesnių nei 35 metai.

Šis seminaras anksčiau buvo parduodamas už 127 eurus.

JŪSŲ NAUJO PRODUKTO/PASLAUGOS ĮVEDIMAS Į RINKĄ: PLANAVIMAS IR ĮGYVENDINIMAS

Tai pilnas vaizdo įrašas iš Martyno Šaikaus 2-jų dienų praktinių marketingo dirbtuvių.

1. PAČIOS IDĖJOS AR PRODUKTO/PASLAUGOS IŠSIGRYNINIMAS IKI DEIMANTINIO LYGIO.

Pirma ką padarysime, tai išgryninsime jūsų turimo produkto ar paslaugos idėją...

Gal norite atnaujinti ir atgaivinti susidomėjimą rinkoje esamu produktu?

O galbūt gyvenate su viena, labai jums svarbia idėja, kuriai reikia Palaikymo ir Nuorodų?

Labai gali būti, kad turite “nenušlifuotą ar apdulkėjusį deimantą”. O tokiam deimantui reikia naujos žinutės, taiklesnio pozicionavimo, drąsesnio šūkio ir daugiau emocijų. Mes pasirinksime būtent tą jūsų projektą, kuris turi didžiausią potencialą “padaryti rezultatą”.

2. RINKOS IDENTIFIKACIJA IR DIDŽIAUSIŲ “SKAUSMO TAŠKŲ” IŠGRYNINIMAS.

Antra - mes iš naujo identifikuosime jūsų rinką ir jos didžiausius “skausmo taškus”. Turbūt nusijuoksite ir pasakysite, kad aš kvailys. Juk jūs puikiai žinote savo rinką.

Bet aš manau, kad dar ne visas galimybes pastebėjote. Patikėkite, aš pats kiekvieną sykį nustembu kiek neatrastų nišų ir poreikių dar galima patenkinti.

Todėl šios dalies metu mes aprašysime ir dar sykį apgalvosime jūsų rinką, jos pagrindinius poreikius ir stengsimės atrasti kiek įmanoma daugiau “paslėptų” troškimų ir norų, kurių išpildymas ir su juo ateinantys rezultatai gali jus nustebinti.

3. PAVADINIMAS IR APRAŠYMAS, KURIS SKATINA ŽMONES PIRKTI DABAR...

Trečias darbas, kurio imsimės kartu - kursime naują pavadinimą ir aprašymą, KURIS PARDUODA.

Tekstas yra labai svarbu. Ir deja, bet niekas to Lietuvoje neakcentuoja. Patys pagalvokite - ką dažniausiai darote prieš priimdami galutinį sprendimą pirkti ar nepirkti? Jūs skaitote pasiūlymą.

Jūs skaitote “reklaminę žinutę”, į ją įsigilinate, kad nieko nebūtumėte praleidę, ir tada spaudžiate mygtuką “pirkti” bei pildote užsakymo formą.

Būtent todėl čia skirsime ypatingą dėmesį jūsų produkto aprašymui. Kad šis pataikytų tiesiai į dešimtuką ir nepaliktų jokių abejonių jūsų potencialiam klientui PIRKTI DABAR!

4. 5-IŲ SVERTŲ PRAKTINIS PRITAIKYMAS..., KAD TAVO PRODUKTO/PASLAUGOS ĮVEDIMAS BŪTŲ DRAMATIŠKAI DIDESNIS IR GREITIESNIS NEI GALI ĮSIVAIZDUOTI!

Mes įdarbinsime gyvenimą keičiančius 5 sverto principus ir ieškosime pačių geriausių ir tinkamiausių partnerių jūsų projektui.

Šiais moderniais startuolių laikais šie sverto principai apibendrinami gražiu “Growth Hacking” terminu, reiškiančiu svarbiausią jauno verslo tikslą - surasti kiek įmanoma daugiau svertų, kaip dramatiškai padidinti ir pagreitinti jūsų verslo augimą be didelių reklamos biudžetų.

5. PERKAMA REKLAMA

Mes apgalvosime geriausius būdus, kur tikslingai pirkti reklamas - į ką vertą investuoti pinigus, o kur geriau susilaikyti.

6. DĖMESĮ KAUSTANTI KAINODARA

Mes iš naujo įvertinsime jūsų kainodaros strategiją ir galbūt, jeigu jūsų verslo modelis tą leis, performuluosime kainų pasiūlymą taip, kad jis prikaustytų dėmesį gerokai didesnės auditorijos nei manėte, išlaikant jūsų turime pelno maržą ir nesumažinant pardavimo prognozių.

Tai bus daugybės atradimų metas.

7. JŪSŲ INTERNETO SVETAINĖS APTARIMAS IR JOS TRŪKUMŲ KOREGAVIMAS...

Mes paliesime labai svarbius techninius procesus - interneto svetainė ir jos pagrindinių trūkumų ištaisymas. Bet nebijokite, nesedėsime prie “Google Analytics” ar programavimo. Tegu technologijos netrukdo mūsų kūrybai.

Šios dalies tikslas - suteikti jums visas nuorodas į svarbiausius ir efektyviausius įrankius, kurie padės įgyvendinti dirbtuvėse užsibrėžtus tikslus. Žinoma, gyvai demonstruosiu ir prašysiu savo labai protingų draugų pagalbos parodyti viską, kas būtina jūsų projekto sėkmingam įgyvendinimui.

8. AIŠKUS VEIKSMŲ PLANAS

Ir galiausiai - mes aprašysime veiksmų planą ir paruošime įgyvendinimo kalendorių, kad jūs tikrai tai pradėtumėte daryti ir padarytumėte. Taigi, čia nuspręsite kada paleidžiate pilnai sukurtą kampaniją ir pradėsite jai ruoštis.

Šis seminaras anksčiau buvo parduodamas už 297 eurus.

Kodėl Jūs padarytumėte didelį nusikaltimą prieš save, jeigu nepasinaudosite šiuo pasiūlymu?

Viskas, kas pateikiama šiuose kursuose yra praktiškai išbandyta:

  1. Pritaikęs šiame kurse atskleidžiamas išsamias rekomendacijas, savo klientui padėjau NET 10 KARTŲ PADIDINTI jo pardavimus internete.
  2. Su šiais patarimais aš pardaviau daugiau kaip 40 000 bilietų į mano asmeninius bei kartu su kolegomis organizuojamus seminarus ir konferencijas Lietuvoje ir užsienyje.
  3. Šios mokymo programos pagrindu mūsų leidžiamų mokymo produktų ir organizuojamų kursų prekyba internete per metus išaugo net 450%.

Ir tai tik dalis rezultatų, kuriuos pasiekėme, pritaikę šiuose mokymuose siūlomus sprendimus.

Ir štai ką Jums pažadu: nesvarbu koks jūsų verslas - ar mokymai ir konsultacijos, ar paslaugų teikimas, ar produktų prekyba - mokymų medžiaga yra LENGVAI IR GREITAI pritaikoma visuose versluose. Išbandykite tai dabar be jokios rizikos.

Užsakykite dabar ir iškart gaukite prisijungimus prie visų šių mokymų, patalpintų Jums skirtame puslapyje internete:

Noriu! Kiek tai kainuoja?

Visų mokymo programų ir seminarų bendra kaina yra tik 197 eurai. Šiuos mokymus internetu galės žiūrėti Jūsų įmonės marketingo ir pardavimų vadybininkai, kiti kolegos, todėl kiekvienam pirkti atskirų prisijungimų tikrai nereikės.

Beje, šie mokymai Jums bus prieinami neribotą laiką, todėl nereikės bijoti, kad kažko nespėsite peržiūrėti.

Jūs turite net 180 dienų trukmės 100% pinigų grąžinimo garantiją

Jeigu per šį laiką, peržiūrėję mokymus ir pritaikę siūlomas strategijas savo veikloje nepajausite jokio ženklaus pardavimų augimo, aš iškart grąžinsiu Jūsų sumokėtus 197 eurus.

Taigi, ką daryti dabar?

SPAUSKITE ČIA ≫ ir gaukite MARKETINGO GURU bei kitus mokymus šiandien

Martyno Šaikaus mokymai ir konsultacijos tikrai veikia... štai dar keli įrodymai!

Užsakyti dabar ≫

Apie Martyną Šaikų

Martynas Šaikus yra marketingo bestselerio ATSIPRAŠOME, IŠPARDUOTA autorius, verslo, marketingo ir pardavimų praktikus vienijančio klubo MONEY CLUB bendraįkūrėjas, geriausiai perkamos knygos vaikams ŽALGIRIO MŪŠIS. LEGENDA ATGYJA leidėjas, vienas brangiausiai apmokamų internetinio marketingo, paslaugų marketingo ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje. Martynas yra didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje verslo konferencijos FORUM ONE bendraįkūrėjas, antrepreneris, sukaupęs bene didžiausią patirtį Lietuvoje seminarų, konferencijų ir mokymų pardavimuose.

Martynas Šaikus individualiai mokosi pas geriausius pasaulyje marketingo strategus, tokius kaip Neil Patel, žymiausius Lietuvos ir užsienio verslo praktikus, kaip p. Ignas Staškevičius. Kiekviename pokalbyje gimstančios idėjos tampa dar aštresnės, kietesnės, o projektai žaibišku greičiu populiarėja ir tampa ypač sėkmingi. Nuolatinis tobulėjimas ir smalsumas Martynui neleidžia atsipalaiduoti, o kiekviena išgirsta įžvalga iš pasaulinio dydžio verslo lyderių yra apgalvojama ir su kruopštumu pritaikoma. Visomis sukauptomis žiniomis ir patirtimi Martynas dalinasi su MONEY CLUB nariais ir VIP klientais, kuriuos privačiai konsultuoja jų projektų įgyvendimo metu.

© Martynas Šaikus 2017 – Visos teisės saugomos.